summer is over.

heisann! nå skal jeg skrive om hva jeg hr gjort og hvor jeg har vært (det jeg husker ... hihi)

vg lista topp 20, oslo:
dagen vi fikk ferie (18 juni) dro jeg og stine til byen for å se vg lista. vi sto gaanske langt foran. etterhvert så møtte vi victoria og andrea så var vi med dem. når vi skulle gå ble det mye kluss. jeg og victoria gikk når sictors sissters sang og på t-bane stasjonen møtte vi katrine,ik og eline. victoria tok en tidlig t-bane hjem sammen med dem, jeg skulle gå tilbake for å finne stine, så fant jeg helene,sunniva,camilla,andrea,faren til helene og faren til sunniva (di er gode buddys) å der var stine å, så sto vi å venta på t-banen, også da ser vi hun ene dama med krøller fra torsdag kveld fra nydalen. så drar vi hjem og jeg måtte gå heeeelt alene fordi jeg bor en annen vei, men når jeg er halvveis kjører hege (naboen min) forbi og spørr om jeg vil sitte på.

Andrea, Meg og Victoria.

Hvitebusser til Polen og Tyskland:
ææææ! savner det! var så ekstremt gøy!. først møttes vi på skolen så kjørte vi til oslo og tok båten til Kiel,tyskland.
så kjørte vi fra kiel til berlin (OMG DET VAR LAAAANGT) på veien til berlin kjørte vi innom Ravensbruck. Ravensbruck er/var en konsentrasjons leir for bare kvinner. så dro vi videre til Berlin og da ble alle helt crazy siden vi endelig etter en dags kjøring var vi framme. vi fikk rommene våre og startet å chille. det beste var at hotellet vårt var 100 meter fra mc donalds. nesten ingen likte middagen vi fikk der sååå,  HELE klassen gikk til mc donalds å kjøpte seg en big mac,

haha. dagen etter fikk vi shoppe litt i berlin og da ble jeg kjent med Amr. han er fra egypt men faren bor i berlin og vær sommer har han sommerjobb hos faren. og selvfølgelig gikk vi på .....

STARBUCKS JAKT!  jeg bestilte en liten mocca frapp, men 1 time etter gikk jeg tilbake å kjøpte en stor, haha!
så shoppet jeg litt osv. såååå dro vi videre til polen og fyyyyyyyyfaen så billig! 5 kr for en flaske vann liksom! himmelen!
der var på konsentrasjons leirere. sååå fikk vi egen FRIdag i krakow,polen her er bilder fra det:

på fridagen måtte alle fikse mat på egenhånd. jeg,marie,camilla og hedda tok turen innom Hard rock cafe, naaaam! etterhvert kom også guttene dit.

jeg,camilla,hedda og marie tok firheten til å ta en tur hest å kjerre rund markeds plassen!

camilla,meg,hedda og marie :)

det skjedde mer men bruker såååå lang tid på å skrive alt :s

hyttetur med bleika stieka og kidsa:
vært år har jeg,mamma og june en deal om å låne hytta til tante og onkel som er på hafjell panorama. vi har gjort det i 3 eller 4 år nå. vi var der bare 4 dager. shopping, barnas gård og hunderfossen. (bleika steika er mona)

mamma,june,mathias,martin og meg på barnas gård :)

mathias og meg på hunderfossen :)

dette kjøpte jeg på lillehammer:
strømpebukser - bikbok (2 for 1)
smykke - bikbok
bikini overdel - H&M

Besøk til mormor og morfar (mor og far)
flyet vårt gikk klokka 8 om morgningen så jeg forventent frokost når jeg kom halv ti, haha!
var i sandnes i 4 dager så rakk ikke besøke venner og kjente, men var på middag hos tante may med familien:

meg,tante may og june.

der spisste vi middag og så på filmer fra da fetterne mine var små, hahah! di er så søte hele gjengen. såååå dro jeg jo hjem igjen og da var det httetur til jølster en uke og da dro vi på telttur oppi fjelle, herregud badet i 4 grader :O
såååå dro jeg på hyttetur til sverige.

mor og far tar seg ett bærums besøk:
di tok turen til oss, og vi gikk laaang tur, dro opp til holmenkollen og gikk på opera taket,:

far koser med marie,marsvin

mor.

konfleir:
digger det!!!!!!! det var så gøy! men jeg byttet rom da, 10hi (a) og en viss person (cecilia) trykket på brann alarmen klokka 05030, syntes du kunne drøyet den ett par timer altså ...... ;) alle kom ut i pysj og undertøy. men konfleir var driiiiiiiiit gøy! apropos konf, så er det en mnd til jeg konfirmerer meg idag :D gleeeder meg til gode kaker og gaver :D og se familien igjen <3 men ja videre til konfleir. laget mitt vant volleyball turneringen! men tapte mot lederne ........ og vi spisste mange kilo dumle hver dag! nå hater jeg dumle, belive it or not, tror jeg spisste 20 dumle hverdag .... heh! også sang daniel, maaaah gad er så er så herlig gutt! finnes ikke ondt i han der!

meg og daniel.
(gidder ikke legge ut alle bilder, lagt di ut før og de er på facebook)

har gjort mer, men nå gidder jeg ikke skrive mer. snakkes